کتاب صوتی هنر انتخاب‌های درست زندگی

جان. سی. مکسول
  • مترجم: علی رسولی
  • گوینده: سمانه مبلغ حسینی, صابر سماواتی
  • مدت زمان: 354 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 3 کاربر)

148,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «هنر انتخاب‌های درست زندگی»

راهنمای عملی که به ما یاد می‌دهد گزینه‌هایی را انتخاب کنیم که باعث موفقیت‌مان می‌شود.

 

 آیا از اینکه به پتانسیل و حداکثر توانایی‌هایتان نمی‌رسید، خسته شده‌اید؟ برایتان پیش آمده که احساس کنید استعداد موفق شدن را دارید ولی کسی به شما توجه نمی‌کند؟ آیا فکر می‌کند در دام افتاده‌اید و اوضاع قرار نیست هیچ‌وقت درست شود؟ به نظرتان موفقیت خیلی دور از دسترس است؟ اگر پاسخ‌تان به همه‌ی این سوالات یا اکثر آن‌ها مثبت بود، باید به شما بگوییم که قصد داریم در این مقاله کتابی را معرفی کنیم که به آن نیاز دارید تا طرز فکر و نگاه‌تان را تغییر بدهید. «هنر انتخاب‌های درست زندگی» نوشته‌ی «جان سی. مکسول» کتابی است که درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم.   

•••

موضوع اصلی کتاب «هنر انتخاب‌های درست زندگی» چیست؟ 

موفقیت یک انتخاب است. اگر بخواهیم خیلی مفید و مختصر بگوییم، این اصلی‌ترین موضوعی است که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود. جان سی. مکسول در کتابش به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های درستی داشته باشید و در مسیر موفقیت قدم بگذارید. کتاب «هنر انتخاب‌های درست زندگی» به شما می‌گوید که افراد موفق برای اینکه در جایگاه فعلی‌شان باشند، چه قدم‌هایی برداشته‌اند و چه تصمیماتی گرفته‌اند.  

جان سی. مکسول یکی از خبره‌ترین و کاربلدترین افراد در زمینه‌ی آموزش مدیریت و رهبری است. او در این کتاب چهارده ترفند را بررسی می‌کند و با زبانی ساده و روان توضیح می‌دهد که ما چطور باید تصمیم بگیریم و چه انتخاب‌هایی داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. در واقع انتخاب‌ها و تصمیمات ما هستند که زندگی‌مان را شکل می‌دهند، بنابراین اگر به دنبال این هستیم که زندگی خوبی داشته باشیم، باید بتوانیم به خوبی انتخاب کنیم. این کتاب یکی از بهترین راهنماها در این زمینه است و مسیر را برای ما روشن می‌کند.

•••

چرا باید کتاب «هنر انتخاب‌های درست زندگی» را بخوانیم؟

بسیاری از افراد موفق شدن آدم‌ها را به استعدادشان ربط می‌دهند. این یک طرز فکر اشتباه و گمراه‌کننده است. میلیون‌ها آدم بااستعداد در کره‌ی زمین زندگی می‌کنند که نتوانستند موفق شوند و به چیزی که لیاقتش را داشتند، برسند.

احتمالا داستان زندگی افراد موفق زیادی را شنیده‌اید که در مدرسه و دانشگاه شاگرد تنبل بودند. پس قطعا عامل‌های دیگری در موفقیت افراد نقش دارد. انتخاب‌ها و تصمیم‌های ما در زندگی مهم‌ترین عواملی هستند که مسیر زندگی و موفقیت ما را می‌سازند و یا تغییر می‌دهند.

از طرف دیگر، ما در روز بارها انتخاب می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. کتاب «هنر انتخاب‌های درست زندگی» به خوانندگانش یاد می‌دهد که چه انتخاب‌هایی باعث می‌شود به موفقیت برسند. همان‌ طور که کمی قبل‌تر گفتیم، جان سی. مکسول در کتابش 14 ترفند کاربردی را معرفی کرده که به افراد کمک می‌کند انتخاب‌هایی داشته باشند که باعث موفقیت‌شان شود. اگر به دنبال این هستید که تغییری اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید، باید از این ترفندها استفاده کنید.

ما در ادامه خیلی خلاصه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

به خودتان باور داشته باشید، شور و اشتیاق را در وجودتان زنده کنید، دست به کار شوید، انرژی‌تان را متمرکز کنید، پشتکار و شجاعت داشته باشید، آموزش‌پذیر باشید، به جای تمرکز دائم روی تقویت نقطه ضعف‌ها سعی کنید نقطه قوت‌هایتان را بیشتر پرورش دهید. مسئولیت‌پذیر باشید و با دیگران روابط خوبی داشته باشید.

این‌ها فقط بخشی از ترفندهایی هستند که جان سی. مکسول یاد می‌دهد.

•••

مطالعه‌ی این کتاب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟ 

می‌توانیم با قطعیت بگوییم که هیچ انسانی در این دنیا وجود ندارد که از موفق شدن و پیشرفت کردن بدش بیاید. به همین خاطر مطالعه‌ی کتاب «هنر انتخاب‌های درست زندگی» به همه‌ توصیه می‌شود.

در ضمن چون ما هر روز با تصمیم‌گیری و انتخاب کردن سر و کار داریم، باید بتوانیم طوری این کار را انجام دهیم تا در آخر نتیجه‌ی خوبی به دست بیاوریم. کتاب جان سی. مکسول در این زمینه به ما کمک می‌کند. پس اگر به دنبال این هستید تا با انتخاب‌هایتان به موفقیت برسید، در اولین فرصت کتاب «هنر انتخاب‌های درست زندگی» را بخوانید.

دیدگاه کاربران

  1. سروش گفته:

    این کتاب در لحظه ای به من کمک کرد که واقعا نیاز داشتم… واقعا ارزش شنیدن دارد…

  2. majid_moradi گفته:

    هرکسی که می خواهد در تجارت یا به طور کلی در زندگی موفق باشد، باید این کتاب را بشنود. درس های ارزشمند زیادی برای آموختن وجود دارد!

  3. ماکان گفته:

    با جان مکسول اهمیت انتخاب‌هایی که منجر به موفقیت، نظم، پشتکار، عمل، اهداف و کار گروهی می‌شوند را یاد گرفتم. هر کسی تمایل دارد که به موفقیت برسد حتما باید این کتاب را داشته باشد