کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه

ژوزف مورفی
  • گوینده: بابک مینایی
  • مدت زمان: 458 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 1 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «قدرت ضمیر ناخوداگاه»

کتابی که به شما کمک می‌کند با زوایای پنهان ذهن خود آشنا شوید‌!

  • آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تغییر طرز فکر می‌تواند چه تاثیرات بزرگی روی زندگی شما داشته باشد؟
  • آیا به نظر شما طرز فکر روی جنبه‌های مختلف زندگی، مثل ثروت، روابط عاطفی و کاری، شغل، احساسات و …. تاثیر دارد؟
  • آیا می‌توان ثروتمند شد؟ یا بهتر بپرسیم چطور می‌توان ثروتمند شد؟
  •  چگونه ذهن خود را جوان و سرزنده نگه داریم؟
  •  ذهن و ناخودآگاه چطور عمل می کند؟

این‌ها فقط بخشی از سوالاتی هستند که به ما کمک می‌کنند الگوهای فکری خود را ساماندهی کنیم. اما چطور باید بهترین پاسخ را برای این پرسش‌ها پیدا کنیم؟

کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» نوشته‌ی «جوزف مورفی» کتابی است که نه تنها جواب این سوال‌ها، بلکه جواب بسیار سوال دیگر را به ما می‌دهد.

---------------------------------------------------------------

کمی درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب

جوزف مورفی (۱۸۹۸ - ۱۹۸۱) اهل ایرلند و یکی از نویسندگان پر کار و شناخته شده در حوزه‌ی کتاب‌های انگیزشی و خودیاری است. او همچنین در زمینه‌ی الهیات و شیمی (داروسازی) تا مدارج بالای تحصیلی پیش رفت.

یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت مورفی، کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» است. این کتاب، یک کتاب پرفروش بین المللی است، چرا که به بیش از ده زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

جوزف مورفی نزدیک به نیم قرن، مردم دنیا را به صلح، مهربانی و آرامش دعوت کرد. تجربیات و آموخته‌‌های این نویسنده‌ی مطرح به شکل‌های مختلف از جمله کتاب و سخنرانی در دسترس همه‌ی مردم قرار دارد.

علاوه بر این، مورفی بیش از چهل کتاب در زمینه‌ی خودیاری نوشته است تا به همه‌ی افراد کمک کند، زندگی بهتری داشته باشند.

---------------------------------------------------------------

موضوع اصلی کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» چیست؟

«قدرت ضمیر ناخوداگاه» یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های راهنمای الهام بخش در تمام دوران‌ها است. این کتاب نشان می‌دهد که تغییر الگوهای فکری چگونه می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در زندگی ما ایجاد کند.

دکتر جوزف مورفی با استفاده از تکنیک‌‌هایی عملی و آسان که کاملا قابل درک هستند، سعی دارد تاثیرات ضمیر ناخودآگاه را بر روی همه‌ی جنبه‌های زندگی از پول، احساسات و قدرت رسیدن به اهداف و رویاهای تان گرفته تا روابط عاطفی و کاری و شغل را نشان دهد. 

کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» از زمان انتشارش در سال ۱۹۶۳ تاکنون، با اقبال خوانندگان روبرو شده است و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است. 

جوزف مورفی در بخشی از کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» به تاثیر حرف‌هایی که می‌زنیم اشاره می‌کند. تمام این حرف‌ها روی ذهن ناخودآگاه ما تاثیر می‌گذارد.

مورفی می‌گوید تا وقتی که به گفتن عباراتی مثل :"من توان خرید آن ماشین را ندارم، من نمی‌توانم بداخلاقی‌ام را تغییر بدهم، من هرگز نمی‌توانم در جمع دوستان بدون خجالت صحبت کنم، هیچوقت نمی‌توانم شغل خوبی پیدا کنم و ..." ادامه دهید، مطمئن باشید که ضمیر ناخودآگاه ذهن شما از این دستورات پیروی می‌کند و نهایتا شما به هیچ کدام از آروزهایتان نمی‌رسید.

نویسنده‌ی کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» می‌گوید به جای این عبارت‌هایی که پر از بار منفی هستند، از این عبارت استفاده کنید: "من با استفاده از قدرت ذهن ناخودآگاهم توان انجام هر کاری را خواهم داشت."

---------------------------------------------------------------

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» از جوزف مورفی یکی از درخشان‌‌ترین و محبوب‌‌ترین کتاب‌های خودیاری جهان در همه‌ی دوران‌ها است. ضمیر ناخودآگاه به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را درمان کنید، طرز فکرتان را تغییر دهید، ترس‌‌هایتان را از بین ببرید و بهتر بخوابید.

بعد از خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که چگونه از روابط خانوادگی، اجتماعی، عاطفی، کاری و دوستانه لذت بیشتری ببرید و احساس شادی کنید.

احتمالا کتاب‌های خودیاری زیادی دیده‌اید که آنقدر لحن سخت و پیچیده‌ای دارند که در وسط کتاب، آدم از خواندن کتاب دست می‌کشد!!! خوشبختانه کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» اصلا این طور نیست. جوزف مورفی، نویسنده‌ی این کتاب سعی کرده که با استفاده از بیانی ساده و تکنیک‌های کاربردی و ساده، مفاهیم مهم و اساسی را آموزش دهد.

هر چقدر که لحن کتاب قابل فهم‌تر باشد، خواننده‌ی کتاب هم به ادامه‌ی مطالعه ترغیب می‌شود. با اجرای ترفندهای این کتاب می‌توانید تغییرات بزرگی را در وجودتان حس کنید.

پس از مطالعه‌ی کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» یاد می‌گیرید که امور مالی، شرایط جسمی و به طور کلی وضعیت زندگی‌تان را بهبود بخشید.

دکتر جوزف مورفی توضیح می‌دهد که اتفاقات مختلفی که در زندگی می‌افتد، نتیجه‌ی عملکرد ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه هر فردی است. او تکنیک‌های عملی‌ای را پیشنهاد می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توان سرنوشت خود را تغییر داد.

مورفی سال‌های زیادی از عمرش را صرف تحقیق و مطالعه‌ی ادیان اصلی کرد. پس از این تحقیقات او به این نتیجه رسید که قدرت و انرژی بزرگی در پس زندگی معنوی همه‌ی افراد نهفته و این قدرت در درون هر یک از ما وجود دارد.

ما باید یاد بگیریم که از این انرژی و توانایی برای پیشرفت زندگی‌مان استفاده کنیم.

جوزف مورفی با نوشتن کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» پنجره‌ای رو به دنیایی از موفقیت، شادی، سعادت و آرامش را برای شما باز کرده است.

---------------------------------------------------------------

چند جمله‌ی کوتاه از کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه»

برای آشنایی بیشتر با این کتاب خواندنی و کاربردی، بهتر است چند جمله‌ی کوتاه از آن را بخوانیم.

در ادامه پنج جمله از کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» را می‌خوانید:

  • درون شما مثل معدن طلایی است که می‌توانید هر آنچه را که برای یک زندگی تمام عیار و لذت‌بخش نیاز دارید، از آن استخراج کنید. بیشتر افراد در خواب غفلت به سر می‌برند، چرا که از وجود این معدن طلا که سرشار از عشقی بی‌نهایت است بی‌اطلاع‌اند.

 

  • هوش بی‌نهایت موجود در ذهن ناخودآگاه می‌تواند در هر لحظه از زمان و هر نقطه از مکان، هر آن چه را که احتیاج دارید، نشان‌تان بدهد و از شما فردی روشنفکر و پذیرا بسازد.

 

  • اگر زیرساخت کاربردی مناسبی وجود نداشته باشد، تلاش‌های ما بیهوده است و پیشرفت چشمگیری حاصل نخواهد شد و این اصلی فراگیر است. شما با کمک ذهن ناخودآگاه خود، فردی توانمند می‌شوید.

 

  • برای رفع اختلافات، سردرگمی، کمبود و محدودیت‌ها باید علت را تغییر دهید. در واقع علت، همان نحوه‌ی فکر کردن، تجسم و استفاده از ذهن ناخودآگاه است.

 

  • افکار روزمره‌ای که وارد ذهن خودآگاه می‌شوند، شیارهایی عمیقی در ذهن ناخودآگاه‌تان ایجاد می‌کنند. بدون شک اگر افکار روزمره‌ی شما سازنده، صلح آمیز و راهگشا باشند، برای شما دلپذیرتر خواهد بود.

---------------------------------------------------------------

نام چند سرفصل از کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه»

کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» چندین سرفصل دارد.

در اینجا برای آشنایی بیشتر با این کتاب، نام هفت سرفصل آن را با هم می‌خوانیم:

  • ذهن شما چطور کار می‌کند؟
  • تکنیک‌های کاربردی برای درمان‌های ذهنی
  • چگونه به نتایج دلخواه‌تان دست یابید؟
  • چگونه از قدرت ناخودآگاه‌‌تان در جهت رسیدن به ثروت استفاده کنید؟
  • دانشمندان از ذهن ناخودآگاه استفاده می‌کنند.
  • چگونه از ناخودآگاه‌‌تان برای بخشیدن استفاده کنید؟
  • چگونه از نظر روحی جوان بمانید؟

---------------------------------------------------------------

نظرات برخی از افراد موفق و خوانندگان درباره‌ی کتاب

همانطور که پیش‌تر گفته شد، کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» یکی از معروف‌ترین کتاب‌های انگیزشی و خودیاری است و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این کتاب را خوانده‌اند.

برای معرفی بیشتر این کتاب خواندنی، نظر سه نفر از خوانندگان «قدرت ضمیر ناخوداگاه» را با هم می‌خوانیم:

  •  این کتاب به ما اجازه می‌دهد تا به عمق ناخودآگاه‌مان برویم. من کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» از جوزف مورفی را دوست داشتم؛ به خاطر اینکه تمام فصل‌ها به زیبایی روایت شده است. نویسنده توضیح داده که ما چگونه افکار یا پیشنهادات‌مان را به ضمیر ناخودآگاه خود تحمیل می‌کنیم. همچنین باید بگویم که این کتاب بر اساس تحقیق علمی است. ضمیر ناخودآگاه بر زندگی روزمره‌ی ما تاثیر چشمگیری می‌گذارد.

 

  • کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری‌ای است که تا کنون نوشته شده. جوزف مورفی توضیح می‌دهد که ضمیر ناخودآگاه چگونه می‌تواند به ما اجازه دهد تا به هر چیزی که در زندگی می‌خواهیم برسیم. این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه افکاری را که ارزش نگه داشتن ندارند، از ذهنمان بیرون بریزیم.

 

  • این کتاب ارزش دعا کردن را به ما یاد می‌دهد. من با خواندن کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» یاد گرفتم که دعاهای ما در چه صورتی مستجاب می‌شوند. بهترین فصل این کتاب برای من فصلی بود که نویسنده توضیح می داد که چگونه از ضمیر ناخودآگاه مان برای از بین بردن ترس استفاده کنیم.

---------------------------------------------------------------

خواندن کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» به چه کسانی توصیه می‌شود؟

آیا شما کسی را می‌شناسید که دوست نداشته باشد در زندگی‌اش تغییرات مثبت ایجاد کند؟ یا کسی را می‌شناسید که نخواهد ترس‌هایش را از بین ببرد و از روابط انسانی‌اش بیشتر لذت ببرد؟ با احتمال قوی افراد زیادی نیستند که بهتر شدن را دوست ندارند.

به همین خاطر خواندن کتاب «قدرت ضمیر ناخوداگاه» نوشته‌ی دکتر «جوزف مورفی» را به همه توصیه می‌کنیم.

کسانی که دوست دارند الگوهای فکری‌شان را بشناسند و با تغییر طرز فکر خود تغییرات عظیمی در زندگی‌شان ایجاد کنند، در اولین فرصت این کتاب را مطالعه کنند!

دیدگاه کاربران

  1. کاربر 4694676 گفته:

    این کتاب را با کتابای سبک جادوی باور داشتن و.. یابد تکمیلش کرد من هر سه را شنیدم واقعا ادم با کمک این کتابا میفهمه تو مغزش چه خبره