آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی»

کتابی که به ما راه و روش تغییر زندگی را یاد می‌دهد.

 

لطفا دو جمله‌ی زیر را با دقت بخوانید و به آن‌ها فکر کنید:

  • با زحمت زیاد و شور و شوق فراوان کاری را شروع می‌کنید ولی یا پس از رسیدن به هدف یا در حین تلاش برای آن، به این نتیجه می‌رسید که دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارید.
  •  به هدفی که مدت‌ها برایش تلاش کرده بودید، دست پیدا می‌کنید، بعد با خود می‌گویید که همه‌اش همین بود؟

آیا تابه‌حال حتی یکی از این شرایط را تجربه کرده‌اید؟

باید بگوییم که این افکار واقعا نقاط ناامید‌کننده‌ای برای هر انسانی محسوب می‌شود و متاسفانه خیلی از ما در این موقعیت‌ها قرار گرفته ایم.

دلیل این مسئله چیست؟

چرا دچار چنین حس و حالی می‌شویم؟

چگونه با این افکار مقابله کنیم؟

اگر دنبال پیدا کردن جواب این سوال‌ها هستید، باید به شما تبریک بگوییم! به خاطر اینکه کتاب خوبی را برای شنیدن انتخاب کرده‌اید. «تونی رابینز» در کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» با لحنی ساده و روان نه تنها به این سوال‌ها پاسخ می‌دهد، بلکه ترفندهای کاربردی و مفیدی را برای تغییر و بهبود زندگی ارائه می‌کند.

در این مطلب قصد داریم با نویسنده و موضوعات اصلی این کتاب آشنا شویم.

---------------------------------------------------------------

کمی درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی»

«تونی رابینز» نویسنده، سخنران و بازیگر آمریکایی است. او در خانواده‌‌ای فقیر به دنیا آمد، اما از همان زمان و با وجود تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و سختی‌ها، رویاهای بسیار بزرگی در سرش داشت.

رابینز در مدت زمان کوتاهی به بزرگ‌ترین آرزویش دست پیدا کرد و درآمد سالیانه‌اش را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش داد.

این نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و موفقیت، سعی می‌کند تا با کمک کردن به انسان‌ها، دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کند.

---------------------------------------------------------------

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

تعریف شما از زندگی چیست؟ «تونی رابینز» در کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» به دنبال این نیست که به ما بگوید چه کاری انجام بدهیم یا به چه چیزی اعتقاد داشته باشیم، بلکه به دنبال این است که به ما یاد بدهد چه چیزی ما را به هیجان می‌آورد و چطور باید تمرکز کنیم؟

از نظر نویسنده‌ی این کتاب، ما با پیدا کردن جواب این سوال‌ها می‌توانیم متوجه معنا و مفهوم اصلی زندگی شویم.

یکی از نکات مهمی که باید درباره‌ی کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» بگوییم این است که این کتاب پر از مثال‌های خواندنی و آموزشی است و نویسنده سعی دارد با این مثال‌ها، ترفندهای کاربردی را به خوانندگان یاد بدهد. 

---------------------------------------------------------------

با خواندن این کتاب چه چیزهایی یاد می‌گیریم؟

همانطور که گفته شد، این کتاب مثال‌ها و ترفندهای مفید زیادی به ما یاد می‌دهد. سه تا از مهم‌ترین مهارت‌هایی که با خواندن کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» به دست می‌آوریم، به این ترتیب است:

  •  نحوه‌ی روبرو شدن با اتفاقات گوناگون را یاد می‌گیریم.
  • متوجه می‌شویم که چگونه انرژی‌مان را در جهت اهدافمان کنترل کنیم.
  • توانایی ما برای لذت بردن از زندگی و رسیدن به اهداف و خواسته‌هایمان، تغییر می‌کند.

---------------------------------------------------------------

چند جمله از کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی»

برای اینکه بیشتر با این کتاب آشنا شوید، قصد داریم دو جمله‌ی جذاب و خواندنی از آن را در ادامه‌ی مطلب ارائه کنیم:

  • وقتی درباره‌ی هدفی حرف می‌زنی، آن هدف یک رویاست. بعد که شروع به تصور آن می‌کنی برایت هیجان‌انگیز می‌شود. زمانی که شروع به برنامه‌ریزی می‌کنی، هدف تو ممکن و دست یافتنی می‌شود، اما وقتی برای آن برنامه‌ریزی زمانی می‌کنی، هدف واقعی می‌شود.

 

  • روی هر چیزی تمرکز کنید، آن را حس می‌کنید. برای هر انسانی، تمرکز مساوی با حقیقت است، حتی اگر حقیقت و واقعیت نباشد. به زبان ساده‌تر یعنی اینکه روی هر چیزی که تمرکز کنید، آن را حس می‌کنید؛ حالا چه راست باشد چه نباشد. چرا؟ چون مغز شما تفاوت بین چیزی را که به وضوح تصور می‌کنید و روی آن تمرکز می‌کنید، با چیزی که واقعا تجربه می‌کنید، نمی‌داند.

---------------------------------------------------------------

کلام پایانی؛ چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟ 

احتمالا تا الان با کتاب‌های روانشناسی زیادی مواجه شده اید که آنقدر لحن سخت و سنگینی دارند که آدم رغبتی به خواندن آنها پیدا نمی‌کند.

«تونی رابینز» در کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» با بیانی ساده راه‌های تغییر زندگی و درک معنای آن را به ما یاد می‌دهد. با خواندن این کتاب می‌توانیم راحت‌تر و مطمئن‌تر قدم‌های بعدی‌مان را برداریم.

آیا کسی را می‌شناسید که دلش نخواهد رو به جلو حرکت کند؟ به احتمال قوی پاسخ شما به این سوال منفی است. بنابراین کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» برای همه‌ی افراد مناسب و کارآمد است. هرچه سریع‌تر آن را مطالعه کنید و با رعایت نکته‌های کتاب، متوجه تغییرات خودتان شوید.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.