کتاب صوتی راز ثروت

راندا برن
  • مترجم: سعیده شعبانی
  • گوینده: اعظم حبیبی
  • مدت زمان: 204 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

98,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «راز ثروت»

کتابی خواندنی که راه و روش رسیدن به رفاه و موفقیت را به ما یاد می‌دهد.

 

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می‌شود انسان‌ها کار کنند، رسیدن به رفاه، آسودگی و ثروت است. تقریبا می‌توان با قطعیت گفت که هیچ انسانی نیست که دنبال یک زندگی آرام در رفاه نسبی نباشد. اما چطور باید به رفاه برسیم و وضعیت مالی‌مان را ارتقا بدهیم؟ ما در این مقاله قصد داریم یکی از کتاب‌های نویسنده‌ی معروف و نام‌ آشنای کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند چطور رفاه داشته باشیم و به وضع مالی خوبی برسیم. «راز ثروت» نوشته‌ی «راندا برن» کتابی است که قصد داریم درباره‌ی آن صحبت کنیم.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

موضوع اصلی این کتاب چیست؟

همانطور که از اسمش کاملا مشخص است، این کتاب در خصوص ترفندهایی کاربردی برای دستیابی به رفاه، موفقیت و ثروت است. «راندا برن» نویسنده‌ی معروف کتاب‌های موفقیت و خودیاری در مقدمه‌ی کتابش نوشته است که چند اتفاق بد پشت سر هم، زندگی‌اش را به کلی زیر و رو کرد و مسائل مالی زیادی برایش به وجود آورد.

اما در یک لحظه‌ی خاص، متوجه رازی شد که نه‌ فقط مسائل مالی‌اش را حل کرد، بلکه به کلی زندگی‌اش را تغییر داد.

به گفته‌ی او موفق‌ترین افراد دنیا از سال‌ها پیش این راز را می‌دانستند. همان راز و دانشی که اجازه می‌داد ثروت عظیم دنیا در دست عده‌ی معدودی جمع شود. اصلی‌ترین موضوع این کتاب هم صحبت درباره‌ی این راز و نحوه‌ی استفاده‌ی آن در زندگی‌ است.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

چرا باید کتاب «راز ثروت» را بخوانیم؟

همانطور که در ابتدا گفتیم بزرگ‌ترین هدف افراد از کار کردن، رسیدن به رفاه، ثروت و موفقیت است. در اطراف شما چند نفر وجود دارند که برای کار کردنشان دلیل مهم‌تر دیگری داشته باشند؟

«راندا برن» در این کتاب به ما یاد می‌دهد که محل زندگی ما، شرایط جامعه و دنیای بیرونی نمی‌توانند ۱۰۰ درصد مشخص کنند که آیا شما می‌توانید به رویایتان برسید یا نه. از نظر او، هیچ فرقی نمی‌کند که در آفریقا به دنیا آمده باشید یا در اروپا و آمریکا. فرقی ندارد تحصیل‌کرده و باتجربه باشید یا نه.

اگر بتوانید قوانین و «راز ثروت» را عملی کنید و آن را در زندگی روزمره‌تان به کار بگیرید، می‌توانید به آرزوهایتان دست پیدا کنید، از لحاظ مالی در شرایط خوبی باشید و دائم نگران خرج و مخارج زندگی‌تان نباشید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

«راز ثروت» به چه معناست؟

نویسنده در این باره می‌گوید، این یک سوال میلیون دلاری است! چون اگر معنای آن را بدانید، می‌توانید به هر چه می‌خواهید دست پیدا کنید، از شادی، آرامش و رفاه گرفته تا سلامتی، ثروت و روابط انسانی درجه یک.

به گفته‌ی برن، این راز چیزی نیست جز قانون جذب! زمانی که افکارتان را روی موضوعی متمرکز می‌کنید، در حال فراخواندن آن موضوع توسط قدرتمندترین نیروی کائنات به زندگی‌تان هستید. از طریق این قانون قدرتمند، افکارتان تبدیل به ماده و واقعیت‌های زندگی‌تان می‌شوند.

نویسنده‌ی کتاب «راز ثروت» می‌گوید، شما مثل یک آهنربا هستید و تمام اتفاقات و حوادث زندگی‌تان را جذب می‌کنید. زمانی که تبدیل به آهنربای ثروت شوید، ثروت، زمانی که تبدیل به آهنربای سلامتی شوید، زمانی که تبدیل به آهنربای عشق شوید، عشق را جذب می‌کنید.

«راندا برن» می‌گوید انسان‌ها موقعیت‌های ثروت، سلامت، عشق، رابطه، شغل و هر تجربه‌ای در زندگی‌شان را بر مبنای تفکرات نسبت به آن موضوع، جذب می‌کنند.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بدترین و مضرترین عبارت دنیا چیست؟

یکی از بدترین کلماتی که در چند اخیر حتی بیشتر از رکود اقتصادی به مردم ضربه زده، عبارت «نمی‌خواهم» است. مردم زمانی از این عبارت استفاده می‌کنند و آن را در ذهنشان زنده نگه می‌دارند که با افکار غالبشان نسبت به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند، صحبت می‌کنند و حرف می‌زنند.

زمانی که افکارتان را متمرکز چیزی می‌کنید که نمی‌خواهید و آن تمرکز را در زندگی‌تان نگه می‌دارید، در واقع در حال احضار و خلق آن با قدرتمندترین نیرو در کائنات هستید.

قانون جذب، کلمات «نمی‌خواهم»، «نمی‌شود»، «نه» یا هر کلمه‌ی منفی دیگری را متوجه نمی‌شود. بلکه زمانی که شما شروع به صحبت می‌کنید،  قانون جذب، تقاضای متفاوتی را دریافت می‌کند.

مثلا شما می‌گویید: «نمی‌خواهم موقعیت اجتماعی‌ام را از دست بدهم»، ولی قانون جذب آن را به این شکل می‌شنود: «می‌خواهم موقعیت اجتماعی‌ام را از دست بدهم!» به گفته‌ی برن قانون جذب دقیقا چیزی را به شما می‌دهد که به آن فکر می‌کنید. بنابراین، این کلمات با بار منفی را از دایره‌ی لغات‌تان حذف کنید.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خواندن کتاب «راز ثروت» به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر به دنبال یادگیری مفاهیم قانون جذب برای بهبود کیفیت زندگی‌تان هستید، در اولین فرصت کتاب «راز ثروت» نوشته‌ی «راندا برن» را مطالعه کنید. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند با استفاده از این مفاهیم به موفقیت، رفاه و ثروت برسند، نوشته شده است.

به گفته‌ی نویسنده، سعادت، خوشبختی، ثروت و رفاه حق همه‌ی انسان‌ها از بدو تولد است و آن‌ها باید با استفاده از ترفندها و رعایت کردن یک سری قوانین، این ویژگی‌های خوب را در زندگی‌شان سرازیر کنند.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.