کتاب صوتی برندسازی داستانی

دانالد میلر
  • مترجم: نسرین صدقی گویا
  • گوینده: بابک مینایی, سمانه مبلغ حسینی
  • مدت زمان: 369 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت

148,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «برندسازی داستانی»

کتابی که به شما کمک می‌کند به اهداف کسب‌وکارتان دست پیدا کنید.

 

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین خواسته‌ی صاحبان کسب و کارها رسیدن به اهداف و موفقیت در مسیرشان است. اما سوالی که پیش می‌آید این است که یک صاحب کسب و کار چطور باید مجموعه‌اش را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد؟ در این مقاله قصد داریم کتابی را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند کسب و کارتان را در مسیر پیشرفت قرار دهید و درآمد فوق‌العاده‌ا‌ی داشته باشید. «برندسازی داستانی» نوشته‌ی «دانالد میلر» نام کتابی است که در این مقاله درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد.

 ---------------------------------------------------------------

موضوع اصلی کتاب «برندسازی داستانی» چیست؟

بسیاری از کسب و کارها برای اینکه بیشتر در بین مردم مطرح شوند تا بتوانند محصولات و یا خدماتشان را ارائه کنند، به سراغ بازاریابی می‌روند. آن‌ها فکر می‌کنند برای اینکه بازاریابی موفق‌تری داشته باشند، باید داستان شرکت و یا مجموعه‌ی خودشان را تعریف کنند، ولی نه!

این کار وقت تلف کردن به معنای واقعی است!

ما در دنیا و زمانی زندگی می‌کنیم که مشتری‌ها توجه آنچنانی به داستان کسب و کار شما نشان نمی‌دهند، بلکه بیشتر به داستان و روایت خودشان فکر می‌کنند.

بنابراین برای اینکه بتوانید جای خودتان را در ذهن افراد تثبیت کنید، باید داستان‌هایی از کسب و کارتان تعریف کنید که قهرمان شماره‌ی یک آن‌ها مشتریانتان باشند. موضوع اصلی کتاب «برندسازی داستانی» همین است. «دانالد میلر» نویسنده‌ی کتاب، با استفاده از تجربیاتش یک چارچوب هفت مرحله‌ای را طراحی کرده است که روش معرفی کسب و کار شما را از این رو به آن رو می‌کند.

«دانالد میلر» می‌گوید در این دوره و زمانه نباید بی حساب و کتاب پول‌های کلانی را برای بازاریابی خرج کرد، چرا که این کار نه تنها هیچ نتیجه‌ای ندارد، بلکه از لحاظ مالی هم به شما لطمه می‌زند. از نظر نویسنده، بهترین و کارآمدترین ترفندی که باعث رشد و پیشرفت کسب و کار شما می‌شود، انتقال پیام به ساده‌ترین شکل ممکن به مشتریان است.

با خواندن این کتاب نه تنها با دلایل شکست کسب و کارها آشنا می‌شوید، بلکه ترفندهایی یاد می‌گیرید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب و کارتان را به طرز چشمگیری در مسیر رشد و توسعه قرار دهید و درآمد فوق‌العاده‌ای از آن به دست بیاورید.

 ---------------------------------------------------------------

چطور باید برای برند و یا کسب و کارمان داستان سازی کنیم؟

یا یک داستان خیلی ساده به این سوال جواب می‌دهیم. البته قبل از اینکه مثال را بگوییم، باید تاکید کنیم که اگر به دنبال جذب مشتری هستید، باید پیام‌تان را واضح و در ساده‌ترین شکل ممکن منتقل کنید.

فرض کنید که هوا برفی است و ماشین شما در برف و کولاک گرفتار شده و نمی‌توانید حرکت کنید. به خاطر اینکه کار فوری و مهمی دارید، ماشین را خاموش می‌کنید و به کنار جاده می‌آیید.

یک نفر که با تجهیزات کامل زمستانی وارد جاده شده، برای شما ترمز می‌کند و از شما درباره‌ی مسیری که می‌خواهید بروید سوال می‌پرسد. شما به او جواب می‌دهید و می‌گویید که کار مهمی دارید و باید به شهر برسید. راننده‌ی آن ماشین شروع می‌کند از خاطرات ماشین، پدربزرگ مرحومش و آهنگ‌هایی که در ماشین گوش می‌کند، مشکلات ماشین، داستان زنجیرچرخ بستن و ... برای شما تعریف می‌کند.

ولی آیا این موضوعات در آن هوای سرد و برفی که عجله هم دارید زودتر به مقصد برسید، ذره‌ای برای شما مهم است؟! به احتمال خیلی زیاد پاسخ شما منفی است! تنها چیزی که در آن اوضاع برای شما اهمیت دارد این است که زودتر به مقصد برسید.

شاید فکر کنید که این داستان با مسئله‌ی برند و کسب و کار خیلی بی‌ربط است، ولی باید بگوییم که داستان‌سازی برای برند هم کاملا مثل همین داستان است.

اگر به دنبال این هستید که مشتری جذب کنید و کسب و کارتان را رونق بدهید، باید حرفتان را خیلی رک و سر راست به مشتریانتان بگویید.

 ---------------------------------------------------------------

چه کسانی باید کتاب «برندسازی داستانی» را بخوانند؟

همانطور که گفته شد این کتاب برای همه‌ی کسانی که به دنبال کسب درآمد از کسب و کارشان هستند مفید است. علاوه بر این با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که به دور از استرس در مسیر رشد کسب و کارتان قدم بردارید.

بسیاری از صاحبان کسب و کار هستتد که از میزان استرس زندگی‌شان به هم ریخته و همه‌ی فکر و ذکرشان را مشغول به وضعیت کار کرده‌اند و با این وجود شرکت یا مجموعه‌شان دچار مشکلات بزرگ می‌شود. کتاب «برندسازی داستانی» به ما یاد می‌دهد چطور بدون اینکه با استرس خودمان را نابود کنیم، در کارهایمان موفق باشیم.

دیدگاه کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.