کتاب صوتی پرورش رهبر درون

جان ماکسول
  • مترجم: آتوسا قلعه
  • گوینده: اکبر صفایی
  • مدت زمان: 30 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 2 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «پرورش رهبر درون»

برای کسب موفقیت در کار و زندگی، سطوح رهبری را بشناسید، اصول رهبری را بدانید و به پرورش رهبر درون خود بپردازید.

  • اتحاد و انضباط در سازمانی که شما آن را رهبری می کنید تا چه حد می باشد؟ آیا در حد قابل قبول است یا شما به عنوان رهبر آن سازمان با این دو مسئله مشکل دارید؟
  • آیا به دلیل ندانستن شیوه‌ی صحیح و موثر رهبری با عدم موفقیت و شکست در کسب و کار خود مواجه شده‌اید؟
  • فکر می‌کنید برای هدایت و رهبری دیگران تمایل و اشتیاق کافی ندارید؟

حقیقت این است که همه‌ی افراد در هر شغل و موقعیتی که هستند، در جنبه‌های مختلفی از زندگی خود نقش یک رهبر را دارند و اگر با اصول صحیح رهبری آشنا باشند و بتوانند رهبر درون خود را از راه ها و روش های درست آموزش دهند، می توانند همبستگی و نظم را در محیط ایجاد نمایند. به این ترتیب قادر خواهند بود مسیر حرکت سازمان را در جهتی هدایت نمایند که از مسیر شکست خارج شده و پله های موفقیت را به درستی بپیمایند و مهم تر از همه بتوانند در خود انگیزه و اشتیاق ایجاد نمایند تا بر اساس اصول صحیح رهبری، به هدایت سازمان خود بپردازند.

قبل از آن باید با تفاوت مدیریت کردن و رهبری آشنا شوید. مدیریت کردن یعنی تضمين اجراي برنامه ‌و اهداف سازمان در حالی که رهبری عنوانی فراتر دارد. رهبری یعنی ایجاد انگیزه در افراد و همین طور "توانایی در جذب پیرو" هست.

در این راه می توانید برای کسب مهارتهای لازم جهت تبدیل شدن به یک رهبر موفق، از کتاب صوتی "رهبر درون خود را پرورش دهید" کمک بگیرید.

این کتاب به عنوان یکی از موفق ترین و پر فروش ترین کتاب های آمازون (لینک به صفحه) در زمینه مدیریت و رهبری شناخته می شود.

اینفوگرافی کتاب صوتی پرورش رهبر درون جان ماکسول

جان ماکسول نویسنده، کارآفرین و سخنران به نامی است که کتاب‌های بسیاری را با تمرکز روی رهبری و مدیریت نوشته است.

او در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک متخصص درجه یک در زمینه‌ی رهبری و مدیریت در جهان معرفی شد و تا کنون بیش از ۵۰ کتاب در زمینه ی رهبری از او به چاپ رسیده است.

جان مکسول معتقد است همه ی انسان ها یک رهبر در درون خود دارند که برای پرورش آن باید تلاش کنند.

او در کتاب صوتی "رهبر درون خود را پرورش دهید" به توضیح راه‌ها و روش‌هایی پرداخت است که با استفاده از آن می توانید چگونگی تاثیر گذاری و الهام بخش بودن برای دیگران و ایجاد انگیزه در آن ها را بیاموزید و در نهایت به یک رهبر فوق العاده تبدیل شوید.

رادیو مثبت به منظورکمک به افراد علاقه مند به یادگیری شیوه‌های صحیح رهبری و مدیریت یک سازمان فایل صوتی این کتاب را ارائه کرده است؛ تا این دسته افراد را به شیوه‌ای سریع‌تر و بسیار موثر به هدف‌شان برساند. چرا که امکان بهره‌مندی از مزایای فایل‌های صوتی در اوقاتی که در وسایل نقلیه عمومی یا شخصی به سر می‌برید هم وجود دارد.

تصویر داخلی کتاب صوتی پرورش رهبر درون

شنیدن کتاب صوتی رهبر درون خود را پرورش دهید چه سودی برای شما خواهد داشت؟

جان مکسول در کتاب صوتی رهبر دورن خود را پرورش دهید، تجارب خود را که در طول بیست سال رهبری کردن به دست آورده است بیان کرده و معتقد است با تدریس این اصول متوجه تاثیرگذاری بالای آن‌ها شده است و افراد توانسته‌اند با یادگیری این اصول بسیار موثر و کارا به رهبری یک سازمان بپردازند.

دوستان عزیز، شما پس از شنیدن این فایل صوتی، به تنها کلید موفقیت در هر زمینه، که عبارتست از توانایی رهبری کردن آن، دست خواهید یافت و همچنین انگیزه ی تلاش برای رهبری کردن درست و اصولی یک گروه در شما به وجود خواهد آمد.

با شنیدن کتاب صوتی رهبر درون خود را پرورش دهید خواهید آموخت که:

  • تعریف صحیح رهبری چیست و وقتی سخن از رهبری به میان می آید در واقع منظور چیست؟
  • همچنین می آموزید که درک نادرست از تعریف رهبری چه مشکلاتی را در پی خواهد داشت.
  • با مشکل اصلی در زمینه‌ی رهبری آشنا می‌شوید و راه کار مناسب آن را نیز می‌آموزید.
  • با تکنیک ها و اصول رهبری آشنا شده و به این ترتیب می آموزید چگونه رهبر درون خود را پرورش دهید.
  • چگونه به یک رهبر خوب تبدیل شوید و در مسیر کسب مهارت های رهبری گام بردارید.
  • همچنین در این کتاب صوتی سطوح رهبری را تحت عنوان ۵ سطح یا پله معرفی کرده است و از این طریق شما با آشنایی با سطوح مدیریت از مزیت‌های شیوه صحیح رهبری نیز آشنا خواهید شد.

کتاب صوتی رهبر دورن خود را پرورش دهید به شما کمک می کند تا نه تنها اصول رهبری را بیاموزید، بلکه مهم تر ازآن بتوانید برای رهبری یک سازمان انگیزه پیدا کنید و با قدرت نفوذ خود بتوانید روی افراد مختلف تاثیرگذار شوید. در نتیجه سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی رهبر دورن خود را پرورش دهید اثر جان مکسول گوش دهید تا با سطوح رهبری صحیح آشنا شده و یاد بگیرید که چگونه رهبر درون خود را پرورش دهید.

 

دیدگاه کاربران

  1. vahidsajad22 گفته:

    زمانش چقدر کمه

  2. کاربر 4694676 گفته:

    کتابش بیشتر در باره مدریت شخصی حرف میزنه اگر گیرتون مثل من این مورده کتابش کمکتون میکنه