آنچه خواهید شنید

به جای اینکه در موردش حرف بزنید؛ همین حالا انجام دهید!

 

  • آرزوهای زیادی در ذهن دارید؟
  • از اتفاقات گذشته افسوس می خورید؟
  • چگونه بهترین کسی که می‌توانید، باشید؟
  • دوست دارید چیزهای جدید امتحان کنید؟

اینکه همیشه به آینده فکر کنید یا غرق در افکار گذشته باشید، باعث می شود تا از شرایط حال لذت نبرید. برای بهتر زندگی کردن در حال، بهتر است که آن را به یک هدف گره بزنید. البته نه اینکه بیش از اندازه احساساتی باشید و درباره چیزهایی که ناممکن هستند رویاپردازی کنید.

خیلی از افراد با استعدادی را اطراف خود می بینید که ایده های نابی در ذهن دارند. اما هیچگاه موفق نمی شوند. چرا که آنها فقط در مورد آن صحبت می کنند. اگر می خواهید مثل آنها نباشید پس به جای آنکه تنها در مورد اهداف تان حرف بزنید، همین حالا آن کار را انجام دهید.

چالش‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. ممکن است شکست بخورید، اما نگران نباشید چرا که موفقیت از آن شماست. تنها لازم است از حداکثر قدرت و توانایی خود در زندگی بهره ببرید. به تلاش ادامه دهید و هرگز تسلیم نشوید.

مطمئنا برای موفق شدن نیاز به یک الگو دارید. کسی که از همان نوجوانی طعم شیرین موفقیت را چشیده است. جسور باشد و جمله "نمی‌توانم انجام بدهم" را از زندگی خود حذف کرده باشد. در خانواده او نمونه های افراد موفق زیادی دیده شود. کسی که همیشه می خواسته از حداکثر قدرت و توانایی خود در زندگی بهره ببرد.

افراد زیادی در این راه هستند که می توانند به شما کمک کنند اما ترجیح میدهیم کسی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر رسیدن به اهداف، به لذت بردن از زندگی نیز اهمیت دهد و تنها هدف آن رسیدن به پول نباشد. در زندگی خصوصی خود نیز موفق باشد و به تمام اهداف خود رسیده باشد. فروشگاه‌های موسیقی زنجیره ای او چهارصد شعبه دارد، البته به همین جا ختم نمی شود. داشتن ایرلاین، کرایه هواپیما به سفر های فضایی، ساخت پیشرفته ترین قطارهای هوشمند و داشتن دو جزیره را نیز به آن اضافه کنید.

آن فرد کسی نیست جز ریچارد برنسون! او یکی از موفق ترین افراد به عنوان صاحب کسب و کارهای مختلف، در زمینه نویسندگی همچنین همسری مهربان و پدری دلسوز است. ریچارد برنسون در کتاب صوتی نترس انجام بده، درس‌های زیادی که در جریان زندگی یاد گرفته‌ است را جمع آوری کرده و در اختیار عموم قرار داده است.

تمام چیزهایی که در این کتاب صوتی از رادیو مثبت خواهید شنید، درس‌ها و اهداف او در زندگی بوده، چیزهایی که به آن‌ها باور داشته است. تمام درس‌های این کتاب صوتی می‌تواند برای همه آدم‌ها مفید باشد. هر چه که می‌خواهید باشید، هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید. پس اولین گام را بردارید؛ فقط انجام دهید.

شنیدن کتاب صوتی نترس انجام بده چه سودی دارد؟

شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا در هر موقعیتی که هستید برای خود هدف انتخاب کنید و برای رسیدن به آن هدف خود را به چالش بکشید.

از زندگی حداکثر استفاده را کنید و به بهانه‌ها اهمیت ندهید و فقط کاری که به نظرتان درست می‌آید را انجام دهید.

همیشه فکر کنید که چه کارهایی برای کمک به دیگران می‌توانید انجام دهید و کارهای خوب انجام دهید. نویسنده معتقد است «هرگز کاری انجام ندهید که باعث شود شب‌ها نتوانید بخوابید.»

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  • علاوه بر اینکه سخت کار می کنید زمانی را هم به خوش گذرانی اختصاص دهید.
  • رویاهای خودتان را دنبال کنید اما در دنیای واقعی زندگی کنید
  • جسور باشید و امتحان کردن چیزهای جدید را از دست ندهید
  • توانایی‌های خود را دست کم نگیرید و روی پاهای خودتان بایستید
  • در لحظه زندگی کنید
  • برای خانواده و دوستان ارزش قائل شوید

همه این درس‌ها می‌توانند در زندگی استفاده شوند. نیاز نیست که صاحب کسب و کاری بزرگ باشید، سرمایه زیادی داشته یا ایده منحصربفردی در ذهن بپرورانید. اگر واقعاً می‌خواهید چیزی را انجام دهید، فقط انجام دهید! هدف شما هر چه که هست، هرگز موفق نخواهید شد مگر اینکه خودتان را از ترس رها کرده و پرواز کنید. پس به تمام عواملی که شما را از شنیدن این کتاب منع می کند نه بگوئید و همین امروز کتاب صوتی نترس انجام بده را گوش دهید.

دیدگاه کاربران

  1. کاربر 4902324 گفته:

    خوبه افراد در اظهار نظراتشان، عبارت ًبه نظر من ً رو لحاظ کنند.چرا که یه چیزی که به نظر من بده، ممکنه به نظر یکنفر دیگه خوب .باشه. این کتاب از نظر من بخاطر طرح نظریات ریچارد برانسون ، منحصر به فردا…. با تشکر. مهربخش

  2. Bahararghavan گفته:

    از رادیو مثبت کتابهای بسیار تاثیر گذار وبا کیفیتی خریداری کرده ام اما این کتاب (نترس و انجام بده)اصلا ارزش شنیدن نداره و حیف وقتم که برای شنیدنش هدر دادم. فکر کنم امثال این کتاب،به اعتبار رادیو مثبت لطمه وارد میکنه.

    • biubhbu گفته:

      سلام و ممنون از بازخوردتون این کتاب در سای امازون خیلی پرفروش هست و اینکه به نظر شما خوب نبود هم برای ما مهمه اگر بفرماید دقیق تر که چرا به نظرتون کتاب جالبی نیست ما در تولید عناوین جدید در نظر میگیریم

  3. day71196069 گفته:

    عالی بود
    پیشنهاد میکنم کسانیکه دنبال بهبود وضعیت زندگی خود هستند این کتاب را گوش دهند .