کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی

جان ماکسول
  • مترجم: زهرا عباسی
  • گوینده: علیرضا سخنور
  • مدت زمان: 1 ساعت و 23 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 2 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «قوانین موثر رشد و تغییر فردی»

 

در هر مرحله ای از زندگی، نیاز به رشد، تغییر و سازگاری دارید!

  • قوانین رشد چیست؟
  • آیا با داشتن ثروت و دیگر ابزارها می توان به موفقیت رسید؟
  • مقصدی که می خواهید به آن برسید کجا است؟

خیلی از افراد با یک جا نشستن و بدون هیچ تلاش و کوششی امیدواراند که اوضاع روبراه شده و زندگی بر وفق مراد پیش رود. بسیاری دیگر فکر می کنند که با ثروت و دیگر تمهیدات لازم می توانند در راه موفقیت قدم بر می دارند، از این رو هر چه با این طرز تفکرات پیش­تر بروید تنها ابزارهای موجود در دست خود را از دست خواهید داد و از موفقیت دورتر خواهید ماند.

در طول زندگی باید شجاع باشید و همواره باور داشته باشید که پیشرفت خواهید کرد و فرآیند تغییرتان را بر پایه اهداف مستحکم و استوار قرار دهید. بنابراین باید مسئولیت زندگی را بر عهده گرفته و برای پیشرفت از خود شروع کنید.

برای رسیدن به موفقیت بیشتر باید مبادلات و تمهیدات بیشتری را در نظر بگیرید تا به رشد و تکامل والاتری دست یابید، اما در این مسیر باید از چیزهای زیادی بگذرید تا بتوانید به موفقیتی که در ذهنتان هست، برسید. در این راه به یاد داشته باشید که در زمان رشد و پیشرفت با دیگران، بیشتر یاد خواهید گرفت و موفق­تر خواهید شد.برای رسیدن به رشد و تکامل بیشتر و دستیابی به موفقیت و کنترل زندگی، بهتر است از کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی اثر جان مکسول کمک بگیرید.

جان سی ماکسول یکی از موفق­ترین نویسندگان، کارآفرینان، کشیش­ های مسیحی و سخنرانان ویژه­ی موفقیت و انگیزش است. او کتاب های زیادی را با زمینه­­ های رهبری، مدیریت و رشد نوشته که در کل دنیا شناخته شده و به 50 زبان ترجمه شده است.

او معتقد است که همه­ی انسان ها برای رسیدن به موفقیت و تکامل بیشتر باید به ابزارهای با ارزش­تر و بیشتری مجهز شوند و استمرار و پیوستگی بیشتری داشته باشند.

شنیدن کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی چه سودی دارد؟

قوانین موثر رشد و تغییر فردی کتابی است که به همه­ی افرادی که به دنبال رشد، تکامل، پیشرفت و موفقیت هستند، پیشنهاد می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی، تکنیک ها و راه کارهای درست در موفقیت را فرا می گیرید.

در کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی به قوانین موفق در رشد و تکامل پرداخته شده و همچنین به تکنیک های هماهنگی، سازگاری، جایگزینی، هدفمندی، آگاهی، ثبات، تامل، برنامه ریزی و بسیاری دیگر از روش های حیاتی پرداخته شده است.

مفاهیمی که در کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی با آن آشنا می شوید:

  • رشد و پیشرفت در یک شب اتفاق نمی افتد
  • شرایط منفی زندگی را به فرصت های مناسب و درست تبدیل کنید
  • سعی کنید به ارزش های مثبت خود اضافه کنید و از دست باورهای محدود خلاص شوید
  • افراد بزرگی را که روش زندگی شان مورد علاقه­ی شما است را انتخاب و از آن ها الگو برداری کنید
  • بدون نیاز به ثروت زیاد، انگیزه و زمان رشد کنید

برای رسیدن به رشد و تغییر فردی باید به صورت پیوسته تلاش، برنامه ریزی و مبادله کنید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن روش های موثر و صحیح در رشد و تکامل شکست می خورند. از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی قوانین موثر رشد و تغییر فردی اثر جان مکسول گوش دهید تا با مشکلات خود در راه رسیدن به موفقیت و سعات و تکامل پایان دهید. این کتاب همچنین به شما در نحوه­ی تکامل فردی و گروهی، افزایش ارزش های انسانی، تبدیل شرایط منفی به مثبت و کنترل زندگی کمک می کند.

 

دیدگاه کاربران

  1. sazandehfatemeh986 گفته:

    عاشق کتاب های جان ماکسولم

  2. علیرضا ثنایی فرد گفته:

    کتاب های بیشتری از جان ماکسول منتشر کنید