کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن

ژوزف مورفی
  • گوینده: مهیار ستاری
  • مترجم: تیم ترجمه رادیو مثبت
  • مدت زمان: 1 ساعت و 23 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 4 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «قدرت ناخودآگاه ذهن»

زمان آن رسیده که سرنوشت خود را تغییر دهید و معجزه کنید!

  • چگونه می توانیم به تمامی خواسته ها و آرزوهای خود دست یابیم؟
  • همه دعا می‌کنند، اما چگونه باید دعا کرد تا تاثیر آن را در زندگی و کارهای خود ببینیم؟
  • آیا روش هایی برای تاثیر گذاشتن روی ذهن ناخودآگاه تان وجود دارد؟

خیلی از افراد همواره فکر می کنند که چرا دیگران اینقدر خوشحال هستند و دارای خانه و زندگی رویایی می باشند، اما من همواره باید استرس داشته باشم و سخت کار کنم تا بتوانم مخارج زندگی خود و خانواده‌ام را تامین کنم. برای پاسخ به این سوال باید خود را ارزیابی کنید تا پاسخ مناسب را پیدا کرده و حقایق زندگی خود را تغییر دهید. تسلط بر قدرت ناخودآگاه ذهن و بیدار کردن انرژی نهفته درون بدن دقیقا همان چیزی است که برای انجام کارهای خارق العاده باید انجام دهید.

اگر همه انسان‌ها روش دستیابی به قدرت ذهن خود را پیدا کنند و از آن بهره مند شوند، قادر خواهند بود که زندگی سعادتمند و پر از آرامشی را برای خود ایجاد کنند. پس اولین گام برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایی که دارید، بیدار کردن انرژی نهفته و تسلط بر قدرت ناخودآگاه ذهن است.

به منظور دستیابی به قدرت ناخودآگاه ذهن و شیوه‌ی درست و تاثیر گذار دعا کردن و همچنین کسب موفقیت و کنترل زندگی، بهتر است از کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن (The power of your subconscious mind) اثر دکتر ژوزف مورفی کمک بگیرید. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازون (لینک به آمازون) می باشد.

کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه ، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین راهنماهای الهام بخش در همه زمان ها است که نشان می دهد تغییر الگوهای تفکر چگونه می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در زندگی ایجاد کند.

اینفوگرافی کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه

ژوزف مورفی یکی از بهترین نویسندگان، مدرسان و مشاوران و سخنرانان ایرلندی است که پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه در مورد ادیان مختلف جهان، حاصل آموخته‌های خود را در کتاب‌های مختلفی از جمله قدرت ناخودآگاه ذهن به تحریر در آورد که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

دکتر ژوزف مورفی ادعا می کند که وقایع زندگی در واقع نتیجه عملکرد ذهن آگاهانه و ناخودآگاه شماست. او تکنیک های عملی پیشنهاد می‌کند که از طریق آنها می‌توان سرنوشت خود را تغییر داد. این تکنیک‌ها اساساً با تمرکز و تغییر امکان پذیر می باشد.

سال‌ها تحقیق در مورد مذاهب مهم جهان دکتر مورفی را متقاعد كرد كه قدرت بزرگی در پشت زندگی معنوی نهفته است و این قدرت در اختیار هر یك از ماست.

مورفی در کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن، به تشریح روش‌هایی جهت دستیابی به زندگی رویایی، کشف استعدادهای درونی، خود شناسی، کنترل ذهن و احساسات و از همه مهم‌تر دستیابی به خواسته‌های شخصی پرداخته است.

تصویر داخلی کتاب صوتی قدرت ناخودآگاه ذهن

شنیدن کتاب صوتی ذهن ناخودآگاه چه سودی برای شما خواهد داشت؟

مورفی در این کتاب صوتی با تشریح تجارب و موفقیت‌های خود سعی در کمک به همه‌ی افرادی دارد که از زندگی فعلی خود راضی نیستند و به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر و تحقق رویاها و آرزوهای خود می‌باشند.

در اين كتاب صوتي او در چهار فصل به تشريح تكنيك‌ها و روش‌هاي درست كنترل ذهن ناخودآگاه و تاثير آن بر زندگي و اهداف پرداخته است. اين روش‌ها و راه كارهاي ارائه شده به مورفي و هزاران نفر ديگر كمك كرده تا بتوانند روياها و استعدادهاي پنهان خود را شكوفا كنند و در مسير درست گام بردارند. شما هم دوست داريد كه يكي از اين افراد باشيد؟

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. شفادهندگی یکی از قدرت های ناخودآگاه ذهن انسان است.
  2. قدرت ناخودآگاه ذهن می‌تواند شما را به سمت تمام خیرها و نیکویی‌ها در جهان هدایت ‌کند.
  3. هر آنچه را که ذهن خودآگاه شما به عنوان حقیقت در نظر بگیرد ذهن ناخودآگاه هم به عنوان نتیجه منطقی آن را می پذیرد و به آن عمل می کند.
  4. قدرت تلقین و تکرار باعث می شود که تمامی ایده ها و نظرات به ذهن ناخودآگاه فرد وارد شود و تاثیر خود را بگذارد.

کتاب صوتی"قدرت ناخودآگاه ذهن" به شما کمک می کند تا هر روز با هیجان بیشتری اهداف و آرزوهای خود را دنبال کنید و با تغییر اساسی در زندگی، به سمت موفقیت حرکت کنید. ژوزف مورفی با تشریح تجارب خود در این کتاب صوتی، راه کارها و تکنیک‌های کارآمدی را جهت بیدار ساختن غول درون و حرکت به سمت پیشرفت و موفقیت پیش روی شما قرار داده است. از این رو تمرینات و روش‌های ذکر شده در این کتاب به شما جهت دستیابی به نیروهای خارق العاده و جادویی درون‌تان کمک خواهد کرد.

از اینکه تا پایان این کتاب صوتی منحصر بفرد و تکنیکی با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم. هدف مجموعه رادیو مثبت ترویج کتاب‌های پر فروش و کارآمد در سراسر دنیا جهت کمک به جوانان کشور برای تعیین هدف، تغییر سبک غلط زندگی و رسیدن به قله‌های موفقیت است.

در صورت تمایل به شنیدن کتاب‌های صوتی رادیو مثبت به محصولات ما در وبسایت سر بزنید و کتاب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در صورت پیشنهاد، سوال یا انتقاد با همکاران ما در رادیو مثبت در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

  1. aria1394.ar گفته:

    خیییییییلی عاااااالی بود واقعا خسته نباشید همتون.من همه محصولاتتون رو میخرم به مرور

  2. sazandehfatemeh986 گفته:

    واقعا ممنونم .کتاب فوق العاده خوبیه .با مثال های عالی

  3. svmd44 گفته:

    واقعا عالی بود . با تشکر فراوان از شما ..لطفا کتابهای بیشتری در این زمینه بزارید.

  4. saeid.bgrn گفته:

    جز بهترین و عالی ترین کتابهاییه که تا حالا خوندم.
    من نسخه پی دی اف یه سایت دیگه رو خوندم و میخوام نسخه صوتی رو هم چندین بار بشنوم.
    توصیه میکنم حتما گوش بدید…
    عالیه واقعا عالی
    ممنون از سایت بی نظیر رادیو مثبت