کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن

آنتونی رابینز
  • مترجم: زهرا عباسی
  • گوینده: مهبد قناعت پیشه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 43 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 3 کاربر)

68,000 تومان

کتابهای مشابه

آنچه خواهید شنید

پتانسیل های خود را بشناسید، روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید!

 

  • اتفاقات اطراف بر زندگی شما تاثیر می‌گذارند یا اینکه می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید؟
  • چطور می‌توان به انگیزه‌ی لازم جهت انجام تغییراتی اساسی رسید؟!
  • آیا همه‌ی انسان‌ها دارای استعدادهای خاص و پنهانی هستند؟

همه‌ی انسان‌ها در کودکی فکر می‌کنند استعدادهای خارق العاده‌ای‌ دارند و با استفاده از آنها می‌توانند دنیا را تغییر دهند. ولی هر چقدر بزرگ‌تر می‌شوند با دغدغه‌ها و مشکلات بیشتری مواجه شده؛ در نتیجه انگیزه لازم جهت دنبال کردن رویاهای خود را از دست می دهند.

اگر هر انسانی نسبت به استعدادهای خود آگاهی داشته باشد و آن‌ها را پروش دهد می‌تواند کارهای فوق العاده‌ای انجام دهد. پس اولین گام شناخت پتانسیل ها است و بعد از آن سرمایه گذاری بر روی آن ها!

برای کشف استعداد و دستیابی به موفقیت و کنترل زندگی، بهتر است از کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن اثر آنتونی رابینز کمک بگیرید.آنتونی رابینز یکی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین سخنرانان انگیزشی و نویسندگان حال حاضر در دنیا است. او با استفاده از استعداد پنهانی خود توانست در کوتاه‌ترین زمان به رویاهای خود دست یابد و به درآمد چند میلیون دلاری در سال برسد.

او معتقد است همه‌ی انسان‌ها یک هیولا در اعماق وجود خود دارند که خوابیده است! هر انسانی استعداد و مهارتی دارد که فقط کافی است به آن توجه شود.

رابینز در کتاب هیولای درونت را بیدار کن، به تشریح روش‌هایی جهت دستیابی به زندگی رویایی، کشف استعدادهای درونی، خود شناسی، کنترل ذهن و احساسات و از همه مهم‌تر دستیابی به خواسته‌های شخصی پرداخته است.

رادیو مثبت با هدف افزایش سطح انگیزه و امید در جامعه و کمک به جوانان جهت دستیابی به رویاهای خود، فایل صوتی این کتاب را عرضه کرده تا بتوانید هر چه سریع‌تر در راه کشف استعدادهای درونی و تغییر محیط اطراف خود موفق‌تر عمل کنید. از این رو شما می‌توانید این فایل صوتی را حتی در زمان‌های رانندگی گوش دهید و از تمرینات و تکنیک‌های موجود در آن لذت ببرید.

شنیدن کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن چه سودی برای شما خواهد داشت؟

رابینز در این کتاب با تشریح تجارب و موفقیت‌های خود سعی در کمک به همه‌ی افرادی دارد که از زندگی فعلی خود خسته شده و به دنبال تغییری اساسی برای کنترل سرنوشت خود هستند. او این کار را با تغییر در اصول اعتقادی هر فرد می‌داند؛ چرا که اعتقادات روی ذهن، احساسات، حرف‌ها ، انرژی و انگیزه افراد بسیار تاثیر گذار است.

پس از گوش دادن به این فایل صوتی با روش‌های موثر جهت تسلط بر افکار، احساسات و اتفاقات دنیای اطراف خود بیشتر آشنا خواهید شد. این روش‌ها به رابینز و صدها هزار نفر دیگر کمک کرده تا بتوانند رویاها و استعدادهای پنهانی خود را دنبال کنند و در مسیر موفقیت گام بردارند. چرا شما یکی از آن ها نباشید؟!

با شنیدن کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن ، خواهید آموخت:

  1. چگونه ذهن، احساسات و سرنوشت خود را کنترل کنید.
  2. برای رسیدن به موفقیت در زمان حال باید چه تصمیمی گرفت!
  3. چگونه از تصمیمات اشتباه در گذشته تجربه کسب کنید و نسبت به آنها متعهد باشید.
  4. از چه راهی می توانید در زندگی فعلی خود تغییر ایجاد کنید.
  5. چگونه به رویاها و استعدادهای پنهان و اعجاب انگیز خود دست یابید.
  6. هویت جدید، قدرتمند و با اقتداری را برای خود بسازید.

کتاب صوتی"هیولای درونت را بیدار کن" به شما کمک می کند تا هر روز با هیجان بیشتری از خواب بیدار شوید. انگیزه‌ی لازم جهت دستیابی به رویاهای خود پیدا کنید و با تغییر اساسی در زندگی، به سمت موفقیت حرکت کنید. آنتونی رابینز با تشریح تجارب خود در این کتاب صوتی، راه کارها و تکنیک‌های کارآمدی را جهت بیدار ساختن غول درون و حرکت به سمت پیشرفت و موفقیت پیش روی شما قرار داده است. از این رو تمرینات و روش‌های ذکر شده در این کتاب به شما جهت دستیابی به نیروهای خارق العاده و جادویی درون‌تان کمک خواهد کرد.

 

دیدگاه کاربران

  1. svmd44 گفته:

    خوب بود.

  2. king7007rz گفته:

    خوبه
    کمی دیدگاهتونو عوض میکنه

  3. www.mohsen1360_ho گفته:

    من این کتابا خریدم و در یک روز چند بار گوشش دادم خیلی حال کردم باش