کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای حال خوب

لوییز هی
  • مترجم: تیم ترجمه رادیو مثبت
  • گوینده: ناهید حجت پناه
  • مدت زمان: 1 ساعت و 11 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 4 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

افکار خاصی انتخاب کنید تا تجربیات خاصی در آینده خود ایجاد کنید!

  • آيا داشتن جملات و افكار منفي در سرنوشت تاثير گذارند؟
  • با تفكر مثبت در مورد كارهاي بزرگ و حياتي مي‌توان به آنها دست يافت؟
  • با مفهوم جمله تاکیدی آشنا هستید؟

اگر همواره منفی‌باف هستید و مسئوليت هيچ چيز را به عهده نمي‌گيرید، هميشه احساس می‌کنید كه قربانی هستید و از همه چيز گله و شكايت مي كنید. با چنين افكار و جملات تاكيدي منفي در واقع، به خود و زندگي ثابت مي‌كنيد كه لايق بهترين ها نيستيد و تمامي مشكلات را به سمت خود جذب مي كنيد.

جمله ی تاکیدی به تمامی حرف هایی که به زبان می آورید یا به آن فکر می کنید، گفته می‌شود. اگر هر فردی نسبت به تاثیر جملات تاکیدی در زندگی خود مطلع باشد، هيچگاه سعي نمي كند تمامي مشكلات و سختي ها را به سمت خود جذب كرده و از اهداف و موارد مثبت محروم بماند.

براي حل اين مشكلات و جذب انرژي‌هاي مثبت در سلامت، شرایط مالی، روابط عاطفی و … بهتر است از کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای حال خوب اثر لوييس هي کمک بگیرید.

کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای حال خوب یکی از پرفروش ترین کتاب های صوتی آمازون  می باشد که توانسته جایگاه خوبی بین طرفداران پیدا کند.

لوییس هی یکی از سخنرانان و نویسندگان انگیزشی اهل آمریکا است. او از قدرت تحول اندیشه در نو اندیشی و ایجاد انرژی مثبت در کتاب های خود کمک گرفت و سرانجام در سال 2017 دار فانی را وداع گفت.

او معتقد است که افکار و جملات تاکیدی در ذهن و ناخودآگاه انسان تاثیر زیادی در زندگی و دستاوردهای او می گذارد.

لوییس در کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای حال خوب، به تشریح روش هایی جهت دستیابی به زندگی بهتر، کنترل ذهن و خودشناسی پرداخته است.

او در این کتاب صوتی تلاش می کند تا به شما نشان دهد که چگونه با گوش دادن به صدای درونی و رها کردن احساسات منفی بر موانع عاطفی غلبه کنید!

بیشتر کسانی که دیگر کتاب های لوییس هی را نیز شنیده اند می دانند که کتاب های صوتی او به زندگی گرما می بخشد.

شنیدن کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای حال خوب چه سودی برای شما خواهد داشت؟

علم جملات تاکیدی برای حال خوب كتابي است كه براي همه افرادي كه به دنبال زندگي شادتر و موفق‌تر و فرار از افكار و سخنان منفي هستند، مناسب است؛ چرا كه پس از شنيدن اين كتاب صوتي با انواع تكنيك ها و روش هاي درست كنترل ذهن و افكار منفي آشنا مي شويد.

پس از گوش دادن به این فایل صوتی با روش‌های موثر جهت تسلط بر افکار، احساسات و اتفاقات دنیای اطراف خود بیشتر آشنا خواهید شد. این روش‌ها به لوييس و صدها هزار نفر دیگر کمک کرده تا زندگي خود را از منجلاب نااميدي، ترس و بدبختي نجات دهند و در مسير موفقيت و سلامتي گام بردارند.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. تکرار جملات تاکیدی در واقع انتخاب افکار خاص و ايجاد تجربیات مرتبط با اين افكار در آينده است.
  2. تغيير تفكر نقطه‌ی مهمی در زندگی شما محسوب مي‌شود؛ چرا كه كائنات و جهان هستي جملات شما را جدي مي‌گيرند.
  3. هر فکر مثبتی تجربه‌ی خوبی را به زندگی‌تان جذب می‌کند و هر فکر منفی یك تجربه‌ی خوب رو از شما دور مي‌سازد.
  4. وقت خود را براي محدوديت‌ها و مشكلات موجود بر سر راه زندگي تلف نكنيد و هيچ گاه ديگران را به خاطر اين مشكلات سرزنش نكنيد.
  5. سعی کنید خود را از باورهای منفی والدین‌تان آزاد کنید.

برای داشتن انرژي و افكار مثبت باید یک فرآیند پیوسته و همیشگی در پیشرفت و توسعه داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر روزه هزاران نفر به دلیل نداشتن تکنیک های درست و کافی در ريشه كن كردن افكار و جملات تاكيدي منفي شکست می‌خورند از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی علم جملات تاکیدی برای حال خوب اثر لوييس هي گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به پله‌های موفقیت و اوج پایان دهید. این کتاب همچنین به شما در توسعه افزايش عزت نفس،‌ سلامتي و همچنین كنترل ذهن و زندگي بدون استرس، کمک می‌کند.

 

دیدگاه کاربران

  1. sazandehfatemeh986 گفته:

    عالی بود لطفا کتاب شفای زندگی خانم لوییزل هی رو هم تو سایتتون بزارید ممنونم

  2. eshraghi گفته:

    خیلی عالی بود و تونستم جملات تاکیدی درستی به لیستم اضافه کنم که ایمان دارم تغییرات بزرگی در کسب و کار و روابطم ایجاد میکنه

  3. Alidadlawyer گفته:

    با سلام
    کتاب نسبتا خوبیه ولی قسمت خواندن جملات تاکیدی خیلی سطحی خونده میشه، مشخصه که روخوانی میشه و خواننده به جملات اعتقادی ندارم
    یه پیشنهاد براتون دارم، بنظر من بین کتابهای شما،جای یه کتاب صوتی جملات تاکیدی که فقط جمله تاکیدی باشه خالیه،من از سایت ذهن ایده آل یه همچین کتابی خریدم ولی فوق العاده عالیه و خواننده طوری جملات میگه که مشخصه خودش باور داره به جملات و بسیار تاثیرگذاره.
    موفق باشید

  4. alireza.fallah گفته:

    برای این کتاب صوتی واقعا پنج ستاره ام کمه عالی عالی عالی