کتاب صوتی عوامل موفقیت یا شکست کار آفرینان

دارن هاردی
  • مترجم: آتوسا قلعه
  • گوینده: محسن زر آبادی
  • مدت زمان: 35 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 2 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

همین حالا تصمیم بگیرید جزء دو سوم کارآفرین شکست خورده نباشید!

 

  • به چه علتی کارآفرین ها شکست می‌خورند ؟
  • چرا وقتی می‌خواهید صاحب کسب و کار خودتان شوید، دیگران سعی می‌کنند شما را منصرف کنند؟

رویای کارآفرینی و زندگی بدون دغدغه آرزویی است که خیلی از مردم دارند اما تعداد کمی از آنها در راه رسیدن به این هدف گام برداشته و موفق بوده‌اند.  همه‌ی انسان‌ها قدرت خارق العاده ای دارند که بیشتر آنها از آن بی خبر‌اند؛ فکر کنید اگر به آن قدرت پی می‌بردند چه اتفاقی می افتاد؟!

مردم معمولا شغلی را انتخاب می‌کنند که پدر یا مادرشان داشتند و احساس می کنند که حرکت در این مسیر آنها را به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند. آنها موفقیت و کسب درآمد را در ریسک کمتر و غلبه بر قدرت‌های خارق العاده درونی خود می‌بینند.

اما در این دوران خیلی از افراد هم هستند که خلاف جهت حرکت می‌کنند و کارآفرین می‌شوند با این حال بیشتر آنها در کار خود شکست می‌خورند !برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، لازم است نسبت به عوامل موفقیت یا شکست یک کارآفرین آگاهی کافی داشته باشید.

قدرت‌های خارق‌العاده خود را تشخیص دهید.‌ قوانینی که شما را به موفقیت در کسب و کارتان هدایت می‌کند رعایت نمائید و از عوامل موفق در فروش کمک بگیرید.

از همه مهم‌تر این است که به تلاش دیگران در جهت متوقف کردن شما برای رسیدن به موفقیت غلبه کنید.

برای تضمین موفقیت در نقش یک کارآفرین بهتر است از کتاب صوتی عوامل موفقیت یا شکست یک کارآفرین اثر دارن هاردی تهیه شده در رادیو مثبت کمک بگیرید.

  • در این کتاب صوتی شما با فرمول کارآمد برای تضمین موفقیت یک کار آفرین آشنا می شوید:

 

  • روش فروش موفق را پیدا کنید.
  • با استعدادترین افراد را پیدا کرده، استخدام کنید و آن ها را حفظ نمائید.
  • از شیوه‌های رهبری در قرن بیست و یک آگاهی داشته باشید.
  • در دوره‌ای که عوامل حواسپرتی زیاد است حفظ توجه و تمرکز ارزش فراوانی دارد.

این کتاب صوتی تاکنون کمک بزرگی به کارآفرینان در سراسر جهان کرده است تا به عوامل شکست در کسب و کار خود پی ببرند. از این رو رادیو مثبت این کتاب را در قالب یک فایل صوتی برای شما عرضه کرده است تا بتوانید با گوش دادن به آن به تمام رموز موجود در راه رسیدن به یک کارآفرین موفق  قدم بردارید.

شنیدن کتاب صوتی عوامل موفقیت یا شکست یک کارآفرین چه سودی دارد؟

عوامل موفقیت یا شکست یک کارآفرین کتابی است که به همه افرادی که به دنبال موفقیت در عرصه کارآفرینی هستند، پیشنهاد می‌شود؛ چرا که پس از شنیدن آن چهار اصل ضروری در کارآفرینی را فرا می‌گیرید.

همیشه عوامل درونی مانند اضطراب، ترس و صحبت های منفی دیگران باعث ناکامی در راه رسیدن به موفقیت می‌شوند به همین دلیل این کتاب صوتی با  استفاده از فرمولی کارآمد سعی در رفع این موانع از سر راه شما دارد.

مفاهیمی که در این کتاب صوتی با آن آشنا می شوید:

  1. غلبه بر عوامل درونی مانند عدم پذیرش، ترس، شک، تصور غلط
  2. چهار اصل ضروری که باید بر آنها تسلط داشته باشید تا به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید
  3. فرمول کارآمد برای موفقیت در کارآفرینی و کمک به مردم
  4. تشخیص قدرت منحصر به فرد در زمینه ای خاص و استفاده درست و به جا از آن
  5. قانون موفقیت در کسب و کار و سه عامل اساسی در فروش اشتباه

برای رسیدن به موفقیت در کارآفرینی باید از عوامل درونی خود مانند ترس،‌ شک،‌ بحران‌های هویتی و باورهای غلط دوری کنید. به یاد داشته باشید که دو سوم از کارآفرینان به دلیل آگاهی نداشتن از تکنیک‌های درست و استفاده از آنها در این راه شکست می‌خورند. از این رو برای رسیدن به موفقیت در این مسیر حداقل یک بار فایل صوتی عوامل موفقیت یا شکست یک کارآفرین اثر دارن هاردی را گوش دهید تا با اصول و مهارت های لازم در غلبه بر عوامل شکست درونی و بیرونی آشنا شوید. 

دیدگاه کاربران

  1. dariush.dehmam گفته:

    با سلام. اگه ممکنه کتاب هدف از برایان تریسی رو با صدای آقای محسن زر آبادی هم قرار بدید در سایتتون. با تشکر از تیم رادیو مثبت به ویژه آقای زر آبادی

  2. www.mohsen1360_ho گفته:

    کتابای دارن هاردی خیلی خوبه – ممنون از رادیو مثبت به خاطر کیفیت عالی