آنچه خواهید شنید

 درصد از موفقیت، پیشرفت و هر چیزی که می‌خواهید به‌دست بیاورید جنبه‌یِ روانی و فقط ۲۰ درصد آن جنبه‌ی فیزیکی دارد.
شما توانایی هر موفقیتی را دارید!

برای شروع حرکت به این فکر کنید که چه چیزی برای شما اولویّت بیشتری دارد؟ نه اولویّتی که به خانواده و اجتماع برگردد، بلکه اولویّت خود شما. هر فردِ موفق، برنامه‌‌یِ مشخصی برای خودش دارد، برنامه‌ای که مشخص می‌کند آن فرد الان در چه مرحله‌ای هست و در چه مدت زمانی می‌خواهد به چه مرحله‌ای برسد. مطمئن شوید در مسیری قرار دارید که شما را به شخصی همانند الگویی که انتخاب کرده‌اید تبدیل خواهد کرد. بر روی اهدافتان متمرکز شوید، مغز شما همیشه دنبال یافتن راهی برای رسیدن به خواسته‌های شماست.

به مسئله‌ی تغییر، به چشم امتحان کردنِ درستی یک فرصت نگاه نکنید، بلکه آن‌قدر تلاش کنید تا به آن مسلّط شوید.

به این فکر کنید که چه چیزی را باید در ذهنتان نگه دارید و چه افکار منفی یا ناخواسته‌ای را باید فراموش کنید. با فکر کردن به این موارد می‌توانید بفهمید که تضاد درونی شما به خاطر چیست. هنگامی که در درونتان خود را لایق موفقیت نمی‌دانید و از این امر بی‌خبرید! اگر می‌دانید چه می‌خواهید و برنامه‌ریزی هم کرده‌اید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، به خاطر تضادهای درونی شماست.

تونی رابینز با نام کامل آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. وی ۲۹ فوریه ۱۹۶۰در شمال هالیوود در کالیفرنیا به دنیا آمد. شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد، کتابهای چون قدرت نامحدود در سال ۱۹۸۷ و به سوی کامیابی در سال ۱۹۹۴.

تونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. هر چند که خود اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده‌شود. او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد.

شما توانایی هر موفقیتی را دارید:

برای ایجاد تغییر در زندگیتان به دو تصمیم احتیاج دارید:

تصمیم کوچک‌تر تمرکز بر هدف و تصمیم بزرگ، اراده‌ای قاطع برای تغییرکردن است.

ریشه‌ی تمرکز بر اهداف بزرگ، پرسیدن مداوم سوال‌های بزرگ است. یادگیری، ارتباط دادن دو مورد به یکدیگر است، اگر نمی‌توانید چیزی را یاد بگیرید به علت کم‌هوشی شما نیست، به این علت است که نمی‌توانید آن رابطه را کشف کنید. در برخی از محیط‌های اجتماعی همه‌ی افرادی که کارآیی بالایی ندارند به وضعیت خود و دیگران عادت کرده و به این ترتیب کسی برای بهتر شدن تلاش نمی‌کند.

کسانی که به خواسته‌هایشان می‌رسند، هر لحظه با آزروهایشان زندگی کرده و ذهنشان را قویاً درگیرِ آرزویشان می‌کنند. انجام مداوم همین کار کوچک، قدرتِ حرکت به سمت آرزویتان را به شما می‌بخشد. بدن و ذهن شما منابع و سرمایه‌های شما هستند، شما با تقویتِ این دو مورد، میتوانید منابعتان را افزایش بدهید.

اگر می‌بینید فردی نسبت به دیگران یک قدم جلوتر و موفق‌ترهست، تنها یک دلیل دارد و آن دلیل این است که استانداردهای زندگیش را بالا برده است.

اگر رابطه‌ای را دوست ندارید، اوّل خودتان را تغییر دهید تا آن رابطه به سَمت درستی هدایت شود و اگر کارساز نبود سعی کنید طرف مقابل را تغییر دهید.  کاری که راهبرها انجام میدهند این است که منابعشان را به حداکثر می‌رسانند. اگر می‌خواهید یک جهش بزرگِ رو به جلو در زندگیتان داشته باشید، باید خودتان را در مسیر درست و مشخصی قرار بدهید. بزرگ فکر کنید و به کاری که می‌خواهید انجام دهید باور داشته باشید و سپس کاری را که می‌خواهید، انجام داده و از آن لذت ببرید.

ما با استفاده نکردن از بدن و ذهنمان آن‌ها را ضعیف کرده‌ایم، اما با روزی ۱۵ دقیقه تمرین برای هر کدام، می‌توانید دوباره قدرتتان را به دست بیاورید

ویژگی های کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید:

کتاب صوتی آنتونی رابینز (بدست گرفتن کنترل زندگی) به شنونده‌اش ثابت می‌کند که هرقدر هم شخص، زندگی آشفته‌ای داشته باشد با استفاده از آموزش‌های فوق‌العاده‌ی او می‌تواند کنترل زندگیش را در دست بگیرد. این استاد موفقیت به ما می‌آموزد که چگونه به کنترل سه تصمیم اساسی و سرنوشت‌ساز زندگیمان بپردازیم:

۱- روی چه چیز تمرکز کنیم

۲- چطور معنای درست آن‌چه که روی آن تمرکز کرده‌ایم را درک کنیم

۳- چگونه تغییر را در خود به‌وجود بیاوریم.

سخنران، اهمیت زندگی عاطفی، نوع خوراک فکری و دست یافتن به علاقه و هدف واقعی شما در زندگی و یافتن یک الگوی موفقیت را توضیح داده و برای تحقّق این موارد به آموزش راه‌کارهای کاملاً کاربردی پرداخته است.

" آنتونی رابینز " به ما کمک می‌کند که توقعمان را نه از دیگران بلکه از خودمان بالا ببریم، شما یک‌عمر در زندگیتان چیزهایی را،  فقط ترجیح می‌دهید ولی هیچ‌وقت عزمتان را برای رسیدن به آن‌ها جزم نمی‌کنید و یا در نیمه‌ی‌راه متوقف می‌شوید. گوش کردن به این سخنرانی فرصت و شاهراهی است برای تبدیل کردن ترجیح‌های زندگیتان به بایدهای قابل انجام در زندگیتان.

دیدگاه کاربران

  1. علیرضا ثنایی فرد گفته:

    آنتونی رابینز همیشه انگیزه های مثبتی به ما میده