کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده

مارتین سلیگمن
  • مترجم: آتوسا قلعه
  • گوینده: گروه گویندگان
  • مدت زمان: 1 ساعت و 15 دقیقه
  • ناشر صوتی: رادیو مثبت
(دیدگاه 1 کاربر)

68,000 تومان

آنچه خواهید شنید

معرفی کتاب صوتی «خوش بینی آموخته شده»

  • تکنیک های خوش بینی و سلامت فیزیکی چیست؟
  • چگونه می توان با یک نگرش جدید شکست ها را پیش بینی کرد؟
  • چه تفاوتی بین عملکرد افراد بدبین و خوشبین در مشاهده­‌ی شکست ها و ناکامی ها است؟

همه­‌ی مردم همواره در شادی و موفقیت مطلق به سر نمی برند، اتفاقات بد، سختی و بدبختی برای زندگی همه به وجود می آید. اما با به وجود آمدن مشکلات و سختی ها همه به یک شکل عمل نمی کنند و افراد برخوردهای متفاوتی را از خود نشان می دهند. هنر ظریف بی خیالی ، نحوه­ ی برخورد و برطرف کردن موضوعات به کنترل شخصی، حفظ تعادل و دیدگاه افراد بر می گردد. طرز تفکر و تفسیر نادرست وقایع در ذهن باعث بروز واکنش منفی در برابر آن می شود، چنانچه دائما افکار منفی و بدبینانه­ ای داشته باشید، احساس ناامیدی و یاس بر شما غلبه خواهد کرد. باید با  آشنا باشید.

افکار بد بینانه زمانی که درگیر مشکلات و سختی های زندگی هستید، به تفکر دائمی، فراگیر و شخصی تبدیل خواهند شد و شما را به افسردگی، بدبینی و نا امیدی می کشانند. بنابراین افکار ما به سرعت به باورهای ما تبدیل خواهند شد و این باورها باعث نتیجه گیری های اشتباه و انتخاب های نامناسب می شوند. از این رو باید با مهارت ها و روش های لازم جهت دستیابی به خوشبینی آشنا شوید. کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده، مسیر را به شما نشان میدهد.

اینفوگرافی کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده

جهت رفع مشکل تفکرات نامناسب و بدبینی در مورد اکثر موضوعات و کسب تکنیک ها و مهارت های خوشبینی، بهتر است از کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده اثر مارتین سلیگمان کمک بگیرید.

مارتین سلیگمان دکتر روانشناس از دانشگاه پنسیلوانیا و رئیس پیشین انجمن روانشناسی آمریکا، یکی از برترین متخصصان انگیزشی پیشرو در دنیا است. او کتاب های پر فروش و محبوب بی شماری را تا به حال نوشته که تعدادی از آنها به زبان های دیگر نیز نوشته شده­اند.

او معتقد است که خوشبینی یک مهارت قابل یادگیری است و در بسیاری از مواقع می تواند روی روابط، کار و حتی سلامت فیزیکی افراد تاثیرگذار باشد. از این رو مارتین در کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده، به تشریح روش هایی جهت دستیابی کنترل شخصی، عادات فکری و از همه مهمتر نحوه­ی تفکر و نگرش جدید و مثبت در مورد مشکلات، پرداخته است.

تصور داخلی خوش بینی آموخته شده

شنیدن کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده چه سودی دارد؟

خوش بینی آموخته شده کتابی است که به همه‌­ی افرادی که به دنبال طرز تفکر و نگرش مثبت و خوش بینانه هستند، پیشنهاد می شود؛ چرا که پس از شنیدن این کتاب صوتی، تکنیک ها و راه کارهای درست و صحیح در مورد کنترل شخصی، صحبت های درونی و در نظر گرفتن شکست ها با یک نگرش جدید را فرا می گیرید.

در کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده به تفسیر موضوعات حیاتی نظیر ناتوانی، افسردگی و بی مسئولیتی در قبال برخورد بدبینانه با موضوعات و مشکلات پیش رو پرداخته شده است. این کتاب صوتی همچنین به روش های درست یادگیری، تحلیل و تفسیر در مقابل واکنش ها نیز اشاره کرده است.

مفاهیمی که در کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده با آن آشنا می شوید:

  1. تکنیک های رفع عادت های دیرینه بدبینی و افسردگی
  2. کنترل جریانات و روش های پیشبرد زندگی
  3. چگونگی برخورد با سایر مردم و امرار معاش
  4. تفسیر خوش بینانه و فراگیر موضوعات
  5. انتخاب روش های مناسب تصمیم گیری و کنترل افکار مثبت و منفی

برای رسیدن به خوش بینی باید توانایی یادگیری، پیشرفت، تفسیر عادات فکری و باورهای درست داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر ساله به هزاران نفر با داشتن عادت های بدبینی و افسردگی، ناکام و مایوس می شوند و در نهایت شکست می خورند. از این رو سعی کنید تا حداقل یک بار به کتاب صوتی خوش بینی آموخته شده اثر مارتین سلیگمان گوش دهید تا به مشکلات خود در راه رسیدن به پله های موفقیت و اوج پایان دهید. این کتاب صوتی همچنین به شما در توسعه سطح تفکر،‌ کنترل شخصی و نحوه­ی تفسیر درست رویکرد خوش بینانه، کمک می کند.

 

دیدگاه کاربران

  1. irezadh گفته:

    اگه میخواید در زندگی تون به چیزای مثبت بیشتر اهمیت بدید، حتما این کتاب را گوش کنید